onsdag 12 maj 2010

Nattsurr

Here we go again. Vaknat av att det göt ont, somnar inte om för att det gör ont. Misstänker att det blir en dag tjavandes runt i pyamas, igen. Det här känns som en ond cirkel, ju mer jag är vaken på nätterna, desto mindre rör jag mig på dagarna och får då ännu mer ont och sover sämre. Blir det inte bättre snart så kliver jag upp och scrappar.

Har varit vaken ganska länge och budat på en massa scrapgrejor på Tradera, vissa mer genomtänkta än andra. Det är en tjej som säljer ut massor av stämplar och dies, skynda fynda. Eller gör inte det förresten för jag vill ha dem.

Var på en kvällspromenad och konstaterade vad jag redan tjatat om , jag är ingen promenadmänniska. Särskilt inte nu när jag går så sakta och dessutom mål. Tråkigt och slöseri med tid. Fast just ja, jag tror ju att jag får mer ont om jag agerar järnspett om dagarna så det kanske är bra med promenader i allafall. Zorro blir i allafall glad och det är ju kul att kunna glädja honom. Så trevligt det är med promenader.

Funderar på att ha en tävling här när jag har 300 gubbes jubileum, lotta ut lite scrapgrejor. Vad tror ni om det?


Hoppas att ni sover gott på söta örat.

1 kommentar:

sara - Glitterögon sa...

Vad jobbigt det är när man inte kan somna för att det gör så ont. Och när man äntligen somnar så vaknar man igen för att det gör så ont. Och så får man höra att "så där trött ska du inte vara" av sin egen reumatolog!!!
Kram.