fredag 14 maj 2010

Glad hund- ledsen hund


Glad hund ..frågan är vad katten tycker..

Ledsen hund
Fanny och Bubbe

Fy vilket gråväder vi har idag. Härligt, då kan jag sitta inne med gott samvete och pyssla och se på film. Per och Simon är till Arjeplog idag och shoppar loss. Min nacke krånglar idag, hoppas att jag har sovit konstigt och har nackspärr. Är livrädd att det har med psoriasis artrit att göra, vill INTE att det ska bli som förra våren. Var stel som ett järnspett i 3 månader och rörde jag nacken minsta lilla gjorde det så ont att jag kräktes. Därför är jag hemma, darrande av skräck, har smörjt in mig med Tigerbalsam, gör försiktiga yoga-liknande rörelser, andas djupt och har avslappningsövningar i soffan. 

Tyvärr är det trist så nu sitter och tombloggar, ska snart fortsätta med vårlayouten som jag tappat länken till. 

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: