torsdag 29 september 2011

Vilken tur





Vilken tur att jag bor där jag bor eftersom jag bor som jag bor. Mitt i skogen och långt till alla större orter som ex Arjeplog med 1947 invånare. Det blir ett himla farande hit och dit när man behöver köpa,hämta eller göra något ärende. Oftast har jag inte lust att köra drygt 8 mil för att hämta ut ett paket men jag har otroligt hjälpsamma "grannar"...kan man räknas som granne om det är ett avstånd på 3 mil mellan? What ever, de ställer alltid upp och det gör mitt liv så mycket lättare. Jag har dock en smula dåligt samvete eftersom jag inte har så mycket att tillföra dem men jag hoppas att de en vacker dag kommer att be mig om hjälp. Hoppas att ni vt vilka ni är, hur glad och tacksam jag är. Utan er skulle jag inte kunna bo här.




Ha det bäst!

Inga kommentarer: