söndag 11 september 2011

Dag 22 – Det här upprör mig

Det här kan bli ett långt inlägg. Följande saker som upprör mig listas nu utan inbördes rangordning:

Kablar, krig, naturkatastrofer, svält, cancer, orättvisor, kablar, besserwissrar, icke fungerande skrivare, trasiga saker rent generellt, lungödem, korkade besserwissrar, segt internet, elaka människor, elakt skvaller, senil demens, makens I-phone, fingeravtryck på mina papper, kattpiss på mina papper, eldsvådor, obekväma skor, kablar, lågtempare, däckpriser, kvickrot, ryggont, strykning, bilkörning, udda strumpor, slöa knivar, sågljud, vargar, öroninflammation, kablar, mina onödiga extrakilon, DollarStores gardinlängder, skäggstubb, sjukvården, Försäkringskassan, Fredrik Reinfelt eller vad fan han nu heter, jazz, kablar, Häxan med långa näsan, ihållande regn, tjälskott, frysboxar med utdragna elkablar, svettlukt, mögel m.m. m.m.



Ha det bäst!

Inga kommentarer: