onsdag 7 september 2011

Lista

I natt har jag inte sovit särskilt bra alls, piss dåligt om jag ska vara helt ärlig. Vid 4-tiden var jag rätt uttråkad så jag placerade datorn på magen och läste en massa bloggar. Då, eftersom jag var uttråkad, tyckte jag att det skulle vara lite kul att planka en lista. Så nu gör jag det. Fast det har visat sig att just idag är typ den sämsta tänkbara dagen för en sån här lista.

DAGENS VILL HA: En fungerande overlocker.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta tights och stickad, noppig tröja.
DAGENS SMINK: Utsmetad.
DAGENS FRISYR: Vet inte, har inte sett efter.
DAGENS HÄNDELSE: Något riktigt förfärligt *bröööl*.
DAGENS LÅT: From this moment med Shania Twain
DAGENS PLANER: Vika tvätt.
DAGENS SAKNAD: En butler.
DAGENS DUMMASTE: Cancer.
DAGENS SJUKA: Diarré. Härligt. Jag får alltid det när jag är stressad.
DAGENS DROG: Snus.
DAGENS KRAM: Inte en enda.
DAGENS PUSS: Nä, inte det heller.
DAGENS KÖP: Köpte en virkad duk på Tradera i natt.
DAGENS GODIS: Snus.
DAGENS HUMÖR: Jämmerligt.



Ha det bäst!

Inga kommentarer: