torsdag 22 september 2011

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 23 på min lista fast jag har hållit på sporadiskt med denna lista i över ett år.

Följande saker får mig att må bättre (utan inbördes rangordning):

* Treo
* Prednisolon
* Skoterkörning
* Korvgrillning på vårvintern
* Vara ute med båten
* Scrapbooking
* Maken naken
* Telefonsurr
* Att få paket
* Choklad
* Godis
* Bullar, kakor och negerbollar
* Att ha en bra dag när jag åstadkommit något
* Att ha städat och fint
* Vissa dokusåpor, skäms för att tala om vilka
* Bada i badtunnan
* Resa
* Öst-Afrika
* Simon and Garfunkel
* Shopping
* Att få höra att min son är duktig
* Jordgubbar och grädde
* Snus (det kommer faktiskt på första plats)
* Bra böcker
* Trevliga människor
* 80-tals musik
* Kaffe
* Skor
* En lång natts sömn

Ha det bäst!

1 kommentar:

Erika/ Pyssling sa...

Jag skulle gissat att skor ligger på första plats ;-)

Bästa E