torsdag 22 september 2011

Uppdatering Grand de Lux

Nu är det länge sen jag delade med mig av min vardag. Följande saker har jag gjort sen sist: jobbat, sovit, jobbat, sovit. Ibland har jag ätit men inte så ofta. Hade bästa TLM med sonen S på besök förra veckan och det måste nog kategoriseras som en Big Happening. De bor vanligtvis i Melbourne så det är inte så ofta de har vägarna förbi. Fick njuta av deras sällskap i två dagar.


Lille S, två år, är min nya idol. Han är så fantastiskt duktig på att prata och har full koll på det mesta. Han höll en lång utläggning om timmer, timmergripen, vedkapning, vedklyven och elevatorn så nu är jag fullärd vedklyvare. Han vet också vad han vill och kan argumentera för sin sak. Imponerande. Dessutom är han väldigt trevlig.


För övrigt så är hösten här på allvar, nu längtar jag bara tills det blir snö. Hatar verkligen när det är så här kallt, fuktigt och mörkt!


Ha det bäst!

Inga kommentarer: