tisdag 11 januari 2011

Ngngnnnwaaooooh!

Jag bliiir så arg! Så hr var det: jag beställde grejor från bästa Änglafröjd i Arvidsjaur och bästa Jocke lovade att han skulle ta det från Arvidsjaur till Slagnäs i morgonbitti. Sen är det bara två mil kvar hem till mig. Men så blev jag girig och ville ha paketet idag så jag pröjsade 70 kr för bussgods, ringde en vän som skulle hämta paketet åt mig i Slagnäs. MEN DET KOM INGET PAKET! Änglafröjd hade gjort helt rätt, må ingen skugga falla på dem, det var busschauffören som helt enkelt struntat i mitt paket, säger de på busstationen. Så det ligger alltså fortfarande i Arvidsjaur.

Mitt DHLpaket var framme i Slagnäs 14.43 enl deras "spårapaketservice". Fast det är inte det. Inget av mina två paket är alltså där de ska vara. Jag får lust att stämma någon. Det hade gått åt mindre pengar om jag hämtat paketet i Arvidsjaur själv. Jag plus vännen kommer själva att få köra lika många mil som jojosar till Slagnäs som det är att åka till Arvidsjaur. Jäddrar.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Åh tack gärna. Har funderat på att det borde vara jäkligt smart med såna! Vart har du köpt den?