måndag 10 januari 2011

Blondinbella

Jag läser vissa bloggar flitigt men har aldrig varit inne på Blondinbellas blogg. Förrän nu. Hon har visst Sveriges största blogg så jag tänkte att hon måste ju skriva väldigt bra. Och om väldigt intressanta saker. Så jag läste, å läste, å läste. Nu vet jag att packade ned för mycket saker i väskan när hon åkte till Köpenhamn med sin mamma. Jag vet också att hon spelade boule med Fredrik, Lars, Susanna, Frida, Leif och Lennart (eller vad de nu hette) och att hon vann trots att hon hade skyhöga klackar. Jaha. Jamen det är ju trevligt med dagböcker men varför är det så många som läser??

Blondinbella kör med Dagens Outfit dvs hon fotograferar sig själv och visar vilka kläder hon har på sig. Varje dag. Så berättar hon om kläderna  också, var och när hon har köpt dem och vilket märke det är.Det blev jag faktiskt impad över. Hur långa armar har människan?? Långa. Det måste man ha om man ska fotografera sig själv.

1 kommentar:

Sister Moonshine sa...

Jag håller med dig. Inte är det nån blogg att imponeras av inte. Möjligtvis av de långa armarna då.

/Åsa