lördag 28 augusti 2010

Update!

Jag har skrivit "uppdatering" så ofta, tänkte varieramig lite. Lite blev det: update. Min ork och inspiration är inte på topp.Jag har bara sovit ca tre timmar, mer eller mindre, per natt i veckas tid. Humöret är inte heller på topp, kastar sneda blickar och fräser åt min stackars man. Jag har sagt och jag hoppas att han förstår att mitt dåliga humör beror på sömnbrist och ingenting annat.

En av mina bästa kompisar med barn ska komma och hälsa på över helgen. Det blir trevligt men jag tycker lite synd om dem. Känns inte som att jag är den optimala, sprudlande värdinnan med en massa aktiviteter på gång. Jag sitter mest och stirrar ut i tomma intet.

De senaste dagarna har jag belönatmig själv med scrapbookingtid. Jag tycker fortfarande att det är vansinnigt roligt men är väldigt ringrostig. jag får inte riktigt till layouterna som jag vill. Dessutom är det svårt att klippa, stämpla, måla och skriva med vänster hand. Det blir fult som stryk men det skiter jag i.



Inga kommentarer: