onsdag 11 augusti 2010

Den magiska brevlådan

Vaktad av Bubba.

Nu är offentligt. Jag slutar med min LCHF-diet. Det är inte brevlådans fel. Beslutet är helt och hållet mitt eget. Jag klarar helt enkelt inte av att vara utan kolhydrater, jag är en pest mot både mig själv och andra om jag inte får äta spagetti. Min passion för pasta kan göra vilken italiensk mormor som helst grön av avvund.

Istället har jag blivit sportig. Jag ålade in mig i mina gamla träningskläder och kändemig väldigt hurtfrisk när jag vaggade mot brevlådan. Uttrycket "kläderna gör mannen" (ellerkvinnan) stämmer. Jag känner mig sundare i träningskläder jämfört med min fotsida noppriga nattskjorta. Det tror jag att grannarna också tycker.

Lägg märke till höger arm...

...med ett något påklistrat leende får jag upp den till midjehöjd. Fantastiskt!

Ha en bra kväll!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tycker du är väldigt fin och att diet inte är nödvändigt på dig. :-) Jag hoppas du får en fin kväll! Mvh Gunilla

Anonym sa...

Hej! Jag tycker du är väldigt fin och att diet inte är nödvändigt på dig. :-) Jag hoppas du får en fin kväll! Mvh Gunilla