fredag 20 augusti 2010

Cuttlebug

Jag är fortfarande förälskad i min Cuttlebug. Det var kärlek vid första ögonkastet. Vi träffades hemma hos Kyllie och Stefan under vår lilla scrapbookinghelg. Jag använder den väldigt ofta, till allt. Jag tar tillbaka det jag skrev förut om Cuttlebugs blommor, att det gick dåligt var helt och hållet mitt fel. Bästa Änglafröjd har skickat en instruktionsfilm samt erbjudits sig att hjälpa mig om jag ändå inte får till det.

För övrigt sover jag väldigt dåligt igen. Det går liksom troll i det här...jag sov bra, länge, ända tills jag sa till en att jag sov bra. Så brukar det vara, så länge jag håller truten om min fantastiska nattsömn sover jag som en prinsessa men till slut måste jag ju berätta det och ja, som sagt, då skiter det sig.

Jag ska göra MR på min axel på måndag. Det är ju också typiskt, jag har haft så ont i axeln men ungefär i samma veva som de ringde och meddelade mig tiden gick det mesta av värken över. Nu kommer "doktorn" säkert tycka att jag är en sveda, värk och brännkärring när MR:en inte visar nånting. Pinsamt.

Nu måste jag dra en repa i hushållsträsket, det ser verkligen förfärligt ut här.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: