måndag 30 augusti 2010

Sömn del 144

Läste en mammablogg där vederbörande beklagade sig att hon måste amma tre gånger per natt. Stackare.

Hon vet inte vad sömnbrist är.Det vet jag. Nu har den här sömnbristperioden varat i två veckor, jag sover högst tre timmar per natt. Då menar jag verkligen HÖGST tre timmar, tre timmar om jag har tur och de timmarna är alltid upphackade. I "natt" somnade jag en stund efter klockan åtta på morgonen. Det var verkligen skönt att få sova en liten stund men nu börjar jag ändå må riktigt dåligt. Jag bryter gärna fler ben i kroppen i utbyte mot en natts sömn. Tyvärr kan man ju inte göra såna byten.

För övrigt har det gått många säkringar i huvudet idag. Jag pallar inte att göra nånting och allt känns verkligen pestigt. Jag hade planerat att göra en massa saker idag men det går bara inte, jag bara sitter på en stol och tittar i väggen. Ska fortsätta med det nu.

Må så gott!

Inga kommentarer: