onsdag 18 augusti 2010

Önskelista

Nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent! Hushållsnära tjänster.Eller hemtjänst. Kalla det vad ni vill, någon som kommer och gör tråkstädet. Och strykningen. Jag städade så ordentligt häromdagen och det var så roligt! Nu ser det lika illa ut igen. Hundhår ligger i drivor kring väggarna, högen med stryktvätt har växt sig gigantiskt. Jag har inte lust att tvätta för det innebär att strykhögen växer ytterligare. För att inte tala om berget av odiskade grytor....

Om Någon inte har råd att ge mig ett års full markservice emottager jag gärna tips om hur man diskar grytor med en arm. Jag har googlat men inte hittat några handfasta råd. Jag är knappast ensam om problemet och hur svårt kan det va??
Mycket.

Angående Cuttlebugs blommor. Det verkar vara hur svårt som helst. Det är knepigt, det tar tid och inte blir de särsklit fina heller. Jag har googlat men inte hittat någon instruktionsfilm. Jag ska öva mer men blir de inte bra säljer jag kitet. Någon som vill köpa?

Ha det bäst i solskenet!

Inga kommentarer: