fredag 6 augusti 2010

Det är farligt med lösögonfransar..

Jag trodde att faran med lösögonfransar var risken att limma ihop ögonen. Det är fel. Faran består i att man ideligen måste kolla att de sitter rätt. Då ser man också alla andra skavanker. Min strategi har hittills varit att snabbt gå förbi speglar. NU har jag en bärbar med mig.


 Visst ser det naturellt ut?



Fransarna sitter bra och det syns inte att det är lösisar. Men skruvålen jag har i ansiktet har börjat synas, förut när jag var yngre, var de bara som små ljusa fina streck. Nu ser de ut som smilgropar. Eller skruvhål.


Jag har också en massa rynkor som jag inte visste om. Är Botox nästa steg nu eller?

För övrigt kan jag infomera att lösögonfransar inte irriterar ögonen och att det bara är att trycka dit dem.

Må bäst, snälla bli inte sjuka!

1 kommentar:

Stefan sa...

Vem har tagit bilden med renen? Jättefin var den tycker jag.

För övrigt så tycker jag att du är fin utan konstgjordigheter... men det vet du redan.