måndag 9 augusti 2010

Man ska aldrig säga aldrig...


 Jag tar tillbaka det jag sa igår om chokladen. Jag bestämde mig snabbt när jag hämtade morgontidningen för i brevlådan fanns också choklad...Mmmm. Vad kan vara godare till kaffet än en bit choklad?

Eftersom jag ändå ätit kolhydrater i form av choklad passade jag också på att äta Thai-mat i Sorsele. Det var också gott. Jag ska ta tag i min bantning någon annan dag. Alla säger att det är så lätt att banta med LCHF men det tycker inte jag. Jag får lågt blodsocker och blir alldeles skakig och aggresiv hur mycket ägg och bacon jag än trycker i mig. Jag börjar undra vem det är som lägger choklad i min brevlåda...jag kanske är utsatt för en komplott.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Linda sa...

Vad snällt att någon lägger choklad i din brevlåda! Nån får gärna stoppa choklad i min också! :-) Mmmm, jag är en obotlig choklad-o-man tror jag! Älskar choklad i alla dess former!

Kram Linda