fredag 4 juni 2010

Sommarväder

Det är 7.3 grader ute och blåser isande vindar. Inte för att klaga men inte är det vad jag kallar somarvärme. Hörde dessutom att det ska bli kallare igen. Som jag trodde hade inte snön smält bort till första juni. Nu är jag skeptisk till att den är borta till 10 juni, vem vet, vi kanske har snö till midsommar.

Nu ska vi fara in till Arjeplog och shoppa loss. Jag firar fortfarande slutet av min bantnig med mjukglass i stora lass. Egentligen borde jag väl inte fira eftersom jag inte slutade för att jag nått minn målvikt utan för att jag inte stod ut längre.

Ha en bra dag! Hopppas att det inte är lika kallt hos er.

1 kommentar:

Stefan sa...

Här har vi hyfsat varmt fortfarande och det har varit strålade solsken idag. Har varit och turistat i närområdet (bilder på FB) och känner mig helt matt nu. Nätterna börjar bli kallare så nu sover jag under täcket... nästan hela natten i alla fall... Kramar i massor från oss i Söderhavet!!!