söndag 27 juni 2010

I-landspromblematik

Det har varit jättevackert väder idag! per var ledig en stund mitt på dagen  så vi låg och glassade på stranden, åt glass och drack espresso.

Det är härligt att vara lyxhustru men nu börjar jag bli väldigt rastlös. Jag erbjöd mig (3 ggr) att plocka gåsskit från stranden eftersom jag ändå bara gick där och..gick. Men neeej, de hade visst annat folk för det.

Per tycker att jag ska chilla och njuta men det är ju det enda jag har gjort sen i november. Inte njutit precis men chillat. Just nu känner jag mig så pass frisk att jag vill GÖRA något.

Över till I-landsproblematiken...jag vill göra nån sorts SPA/skönhetsbehandling. Hade siktat in mig på Ladies De Lux på ett spa i västra hamnen men det var fullbokat. Åkte då till ett annat SPA i östra hamnen och där fanns det tider. Men vad ska jag göra? Jag velar mellan två alternativ: chokladbad med chokladmassage eller kroppsscrub och helkroppsmassage med välgörane oljor. Givetvis är båda behandlingarna bra för de flesta åkommor enligt informationsbladet. Eller ska jag välja nåt helt annat?


Hjälp mig att välja.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: