torsdag 3 juni 2010

Nytt inlägg!

Jag har inte bloggat på flera dagar av den enkla anledningen att precis ingenting hänt! Eller nästan ingenting. Jag har kommit upp i fulldos cytostatika och jag mår förfärligt illa och har en gruvlig huvudvärk, hela tiden. Jag planerar att sänka dosen, dvs vägra fulldos. Jag lägger mig gärna på golvet, skriker och sparkar med benen om det behövs.

Jag var till samhället häromdagen, tog prover och köpte sommarplantor. provtagningen gick som vanligt inte så bra. Blev stucken oräkneliga gånger, de lyckade still slut med en butterflynål hitta ett litet litet kärl på handen. Hade då varit stasad i flera minuter och jag kan inte tro annat än att det blev hemolyserat, måste i så fall ta om proverna och det har jag verkligen inte heller lust med.

Plantorna jag köpte står fortfarande i påsar ute medan jag själv ligger inne med en blöt trasa på pannan. Längtar till maken kommer hem, ska delegera planteringen till honom.

Vanligtvis brukar jag scrappa varje dag men sedan ...det förskräckliga hände (se tidigare inlägg) har jag inte haft någon skaparlust alls. Jag har inte haft lust med något utan ägnar dagarna åt att glo på tv:n under min våta trasa. Ska fortsätta med den sysslan, jag har inte blogglust heller som du märker av detta tråkiga, icke läsvärda inlägg.

Inga kommentarer: