tisdag 1 juni 2010

Bloggtrafik

Vill du ha fler läsare på din blogg? Då har jag ett tips! Jag måste erkänna att jag inte riktigt fattar hur det går fungerar men det gör det! Så här förklarar de:

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?

Det handlar om trafikutbyte. Om du kollar på en medlems sida får du poäng som sedan konverteras till garanterade besökare till din egen hemsida.

Förklaring:

Vi kör med något som kallas 3:2 ratio. När du kollar på en hemsida från en av våra medlemmar, så får du 2 poäng, när du har 3 poäng så kommer din hemsida visas för en av våra medlemmar. Tipsar du också dina vänner om denna tjänst så får du gratis besökare från dina vänners surfande.

Just nu får du:

100 gratis poäng när du registrerar dig.
100 gratis poäng varje gång en av dina vänner ansluter sig.
10% på vad dina värvade vänner tjänar in.

Om du vill registrera dig och din blogg gör du det här.

Idag har vi kanonfint väder fast det var bara 4 grader i morse. Nu är det 9.1 så det är ingen sommarvärme precis. Jag funderar på om jag ska fara in till Arjeplog och ta proverna idag. Eller kanske i morgon.....Gruvar mig som vanligt. Nu är jag mer sönderstucken än vanligt så jag vet att det kommer att bli ett elände som vanligt. Jag kanske måste ge med mig angående venporten men jag förknippar venportar med patienter i terminala stadiet så jag vill helst inte ha någon. Dessutom är min doktor i Sunderbyn skeptisk då mitt immunförsvar är uselt och en venport är en främmande kropp och således en infektionsrisk.

Snöstatus 1 juni.


Björklöven håller på att slå ut, snart ÄR det sommar!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: