onsdag 15 juni 2011

Jag klarade det!

Jag har varit till sjukhuset idag och det gick rätt bra, jag bröt inte ihop och la mig på golvet och sparkade med benen. Jag hade dock trott att själva läkarbesöket skulle gå fort och att jag sedan kunde gå lite på stan. Icke, det tog 3,5 timmar så det var på håret att jag hann med bussen hem. Från Arvidsjaur fick jag taxi som tog genvägen/senvägen över Bergnäsdammen. Den dammen är byggd i början av 30-talet och då fanns ingen väg dit. Uppenbarligen planerade de heller inte för en bilväg. Jag har skrapat min älskade Chrysler Grand Voyager där och taxichauffören gjorde samma sak men med en betydligt mindre bil.


Jag gör som Kissie, lägger ut en bild på mig sönderstuckna hand. Nån borde tycka att det är intressant för hon har ju massor av läsare.
Väntar på att bäste C ska ringa, har bestämt möte med honom efter vägen. Han ska hem från Arjeplog men svänger av "min väg" ca 1.5 mil härifrån. Hur som helst, han har hämtat ut mitt paket från Ellos och jag känner mig riktigt pirrigt uppåt! Tänk så trevligt att ha kläder som passar och som man kan andas i!

Jag kommer naturligtvis att riva upp paketet på en gång men sen borde jag nog äta middag. Och tagga inför fredagens läkarbesök i Piteå. Man måste verkligen har ork, energi och tålamod för att klara av att vara sjuk.

Ha det gott!

Inga kommentarer: