fredag 3 juni 2011

Äntligen!!!!

Igår var en förfärlig dag beträffande huvudvärken, spydde nästan en hink full. Jag började misströsta men idag är jag faktiskt helt fri från huvudvärk! Dessutom skiner solen, maken är hemma, sonen kommer idag...kan det bli så mycket bättre?

Björkarna håller på explodera av växtkraft, det är otroligt stor skillnad på bladen idag jämfört med hur stora de var häromdagen. Så skiner solen också dygnet runt. Jag var ut en sväng med jycken igår kväll, kl 23.15, då stod solen ganska högt på himlen. När jag lade mig vid ett-tiden var den på väg upp igen. Jag måste ha blinkat precis när solen gick ned och upp för det missade jag helt.

Nu ska jag ha en timmes lyx, jag ska belöna/trösta mig själv med en timmes läsning innan jag går ut och tar itu med vår eftersatta trädgård. Det som göms i snö....

Ha det bäst!

Inga kommentarer: