onsdag 17 augusti 2011

Jag försöker vara positiv


Jag försöker att vara positiv och klämkäck men det går inte så värst bra. Nu ska jag klaga lite, jag sover dåligt, har väldigt ont i ryggen och det känns som att jag har influensa och dessutom är jag trött så in i märgen.

Det finns dock många saker i mitt liv som är toppen! Jag har en tvättmaskin, tänk om jag inte haft en sån påminde mig  Bästa U. Jag är glad över att ha en tvättmaskin, en diskmaskin, rinnande vatten och elström. Det är fantastiska saker som underlättar mitt liv. Jag har en bil så om jag mot förmodan (med mitt nya positiva tänk) skulle bli less på tvätten så kan jag skjutsa den till ett tvätteri. Jag har också en elspis även om den inte fungerar som den ska, det är dock en elspis.

Jag har en underbar make och en fantastisk son, en sällsynt hund, två katter och en cuttlebug. Jag har det bra och jag svälter inte.

Men jag tror att jag skulle uppskatta ovanstående bättre om jag inte hade så ont och var så gräsligt trött.
Ha det bäst!

2 kommentarer:

Stefan sa...

hmmm... Du, det är ingen idé att skaffa en mindre skärm när du sätter in ekivoka pinuppor i inläggena med!!! ;)

Sköt om dig vännen. Det var kul att skajpa med dig idag även om frugan babblade mest...

ulrika sa...

:) ibland måste man påminna sig om sånt som e bra - men ibland känns livet som skit trots att en massa är bra - kryapådigkramar maria!