söndag 21 augusti 2011

Julkort för män....

http://christmasblogchallenge.blogspot.com/ har en utmaning: gör ett julkort till en man. Jag velade mellan att göra ett pin-upkort eller steam punk. Här är resultatet.


Jag har surfat runt och letat scraputmaningar, en gammal BoMutmaning, på Svensk Scrapbooking, med titeln: Vad skulle jag köpa om jag hade en miljon.

Jag har funderat och funderat. Jag kan ärligt säga att jag inte kan komma på en enda pryl. Inte en ny bil, inte ett annat hus och definitivt inga fler elektriska saker. Jag kan däremot tänka mig att köpa tjänster.Jag skulle vilja ha: en städerska, kock, fönsterputsare, tvättare, strykare (som i att stryka skjortor, inte omkring), manglare, massör, hårfrisörska, trädgårdsmästare, målare, lackerare, svetsare, datatekniker,  bagare med mera. Och några par skor.

2 kommentarer:

Marianne's Craftroom sa...

Very classy card. Thanks for playing at Winter Wonderland. I have some mega candy on offer. Marianne x

downrightcrafty sa...

gorgeous creation and a perfect card for the man in your life, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week.
Hugs Kate xx
PS I have candy if you are interested :)