torsdag 29 april 2010

Frisk på låtsas

Det här kul att vara frisk på låtsas trots att jag visste att det skulle stå mig dyrt.

Bästa R, nu förstår du väl varför jag vill ha
snön kvar.




Njuter av att vara ute!

Jag vet att jag sagt på fb att jag är glad att jag bor som jag gör och det är jag verkligen! Men ibland är skönt att komma hemifrån. Blev övertalad att följa med, det tog nån timme av övertalningar, jag var mycket skeptisk. Visste att jag skulle få så himlam mycket ont. Å jodå, jag har inte sovit mycket i natt pga ryggen. Men det var det fan värt. Man måste ibland låtsas vara frisk annars blir man nog sjuk i huvudet.

Idag ska jag ägna mig åt att vara sjuk och altra en burk emellanåt. KUL att göra något annat än kort. Bästa Lennart ska skriva ut en bild som jag tappat bort...eller så har Z ätit upp den, sen ska jag fortsätta med mina Svalbard LO:n.

Ha det så goast!

2 kommentarer:

Ruth sa...

Ja okej, visst ser det härligt ut men så är det ju inte här och då kan den fara bort fort som f-n.
Ruth

Anonym sa...

Tjena svrdttr!
Jag är glad åt att snön liiger kvar i Lervik och inte på Färingsö! I dag har vi haft 16 plusgrader, hissat vimpeln i flaggstången och satt fram soluret. AM har räfsat. Sedan blev det regn och ÅSKA!
Ha dä!
Svrfr och "svrmr"