onsdag 7 april 2010

Mycket har hänt sedan jag slutade blogga, känns som om jag har mycket att uppdatera. Eftersom jag lovat att blogga om min scrapbooking känns det som om det är på sin plats att uppdatera er....om mina närmastes åldrar..Hur krystat blev inte det där?

Börjar om från början. Jag är jättetrött, har sovit nästan hela dagen och tänker lägga mig igen, mycket mycket snart. Min son har nyss fyllt 16 och min morfar nyligen 85. Här är deras födelsedagskort. Nej, här är morfars födelsedagskort. Simons är inte fotat ännu.


Gjorde vikningarna till stafflikortet enligt instruktion
på nätet och till min förvåning står det bra av sig själv!

Annas hem finns det en vikning som jag tycker är
finare och har mer plats på den nedre delen. Så lär av
mina misstag, kolla på hennes blogg innan ni tar er för
något på egen hand.


Kan inte hålla mig från att göra snirklar.
Dessa är gjorda av tenntråd med pärlor
där jag tyckte att det passade.


Morfar med schwopp i handen samt runtom bilden.


När jag ser på bilderna av morfars födelsedagskort (nej, Thomas, jag deltar INTE i särskrivningsveckan) förstår jag varför många har med fotografering i nybörjarkursen i scrapbooking. Hoppet om bättring är dock inte ute, jag har inte gått nybörjarkursen än. Fick inspiation och säkert många tips av Kyllie men jag var så förälskad i Cuttlebugen så jag hörde nog inte vad hon sa. Eftersom bästa Kyllie har flyttat Down Under terroriserar jag www.anglafrojd.se med frågor i princip varje dag. Jag tycker att det funkar bra. Ganska bra. Fast det blir pinsamt i längden men de är trevliga och väluppfostrade och svarar snällt på alla frågor trots att det är fjärde gången jag ringer på samma dag. Vecka efter vecka.

Ha det gott!

1 kommentar:

Anna A sa...

Hej,
Det här är absolut det finaste kort jag har sett.
Det är helt underbart vackert och alla detaljer du har gjort med tenntråd m.m.
Helt underbart. Du är såååå duktig.
Förresten så får du ringa hur många gånger som helst. Det är ju så trevligt att prata med dig.
Sköt om dig,
kram Anna A
P.S Mamma hälsar!