måndag 19 april 2010

Fler klagovisor

Nu är renflyttningen i full gång. Simon har tagit ledigt från skolan för att hjälpa till. jag är sååå avundssjuk. Vårflyttningen är verkligen ngot speciellt och det händer givetvis bara en gång per år. Jag VILL så gärna vara med men jag har varit och är rätt risig de senaste dagarna. Det är jobbigt och tröttsamt att bara sitta upprätt på en stol.

Dessutom ska jag till Arjeplog på sjukgymnastik i morgon, något som brukar knäcka mig så jag i princip sover i två dagar. På onsdag ska jag kliva upp klockan 5 och fara till Sunderbyn för att träffa reumateamet. DET är jättebra, jag behöver det verkligen. På fredag ska jag till sjukhuset i Umeå men jag får inte sova på patienthotellet eftersom det är olika kliniker jag ska besöka. Istället ska jag åka ca 66 mil. Jag förstår inte hur de tänker, det måste ju bli dyrare med alla transporter.

Jag har inspirerats av min man som bantar med LCHF dieten, behöver gå ned ca 4 kilo för att få plats i byxorna jag skrev om tidigare. Jag hoppas verkligen att et fungerar för det är riktigt äckligt att bara äta fett. Jag är så sugen på ett knaprigt, saftigt äpple.

MÅ SÅ GOTT!

Inga kommentarer: