måndag 26 april 2010

Kärlek

Har liftat en LO från Piondesign med temat kärlek. Jättekul att göra!


Jättesvår att fota, får inte fram färgerna.


Har använt tunn wellpapp i botten som jag stämplat
swirlat på med Distress Ink.


Blommor, träswirlar, pärlor, fjärilar och hattnålar
är impulsköpta på Pion design (när hon hämtade
mig med bilen, ni vet)


Bokstäverna är Cuttlebugs Olivia som jag chalkat
med Chesnut Roan och Copper. Lade sedan ett 
lager Crackle Accent på.


...en fjäril...


Själva fotot är taget av bästa Lennart Lindgren, utskriften har jag tyvärr
gjort själv. Har använt mig av effekten Old newspaper och
på riktigt är bilden lite brun och mitt kopparröda hår syns ganska bra.



De tre hjärtanen har jag chalkat med Chestnut roan och copper men gissa...det syns inte på bilden! Sedan har jag skrivit lycka, trygghet och frihet på dem, tre "saker" som jag tycker är viktiga i ett förhållande. Ja, jag tycker att vänskap, förtroende bla bla bla också är viktigt men jag kunde ju inte hänga dit hur många hjärtan som helst. Ovanpå på det har jag lagt ett lager Crackle accents.




Ha det bäst!

1 kommentar:

Jenny - Pion Design sa...

Vilken underbart vacker Lo!
Kram från Jenny