torsdag 17 maj 2012

Maratonkvinnan

Maken kallar sin blogg lite skämtsamt för maratonmannen r/t att han ska springa ett maratonlopp. Jag hoppas verkligen att det bara blir ett för det där börjar gå mig på nerverna. Varför jag nu kallar mig maratonkvinnan är inte för att har, ska eller tänker springa nåt maraton. Nej, det är för att jag maraton sovit.



När migränen from hell klingade av somnade jag i soffan, tror att det var kring två-tiden på eftermiddagen. Vaknade några gånger för att gå på toan och peta i mig lite pizza. Ja, jag struntade i min diet, det tyckte jag att jag var värd. Somnade om och på kvällskvisten förflyttade jag mig till sängen där jag åter igen somnade som en stock. Vaknade 13.20 dagen efter. Alltså har jag sovit nästa ett dygn om man bortser från pisspauserna.



Ha det bäst!

Inga kommentarer: