onsdag 11 april 2012

Ligger ni hemma och super?

Det kanske folk undrar. Vi turas om att ligga hemma och kräkas varvat med en förskräcklig huvudvärk. Det är inte konstigt om folk börjar undra.



 Men, nej, det gör vi inte. Vi har börjat med LCHF-diet båda två, därför har vi haft huvudvärk de senaste dagarna.  Vi tror i allafall att vi har hypoglykemisk inducerad huvudvärk.

Igår hade Per huvudvärk så därför åkte vi inte till Jokkmokk. Jag kunde ha kört själv men han har ytterligare ett ärende så han måste vara med. Idag har jag huvudvärk och Per åker utan mig.  Väldigt trist eftersom jag sett fram emot att träffa V,G, P & P, A och O.

Jag började iofs dieten för två veckor sedan men alla som följt min blogg kan konstatera att jag inte riktigt höll mig till den när jag var i Umeå. Jag föll igenom där. Lite. Priset betalar jag nu, ännu en omställning till sockerfattig diet. Nu ska jag sluta klaga för egentligen tycker jag att det är värt det, mackorna på Rost är så himmelskt goda.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: