onsdag 25 april 2012

Fråga Olle

Förra veckan så jag ett avsnitt av Fråga Olle. Det var det värsta jag har sett.

Jag vet att många, otroligt många, unga tjejer kommer till ungdomsmottagning med trasigt underliv eller sprickor runt anus. Antog att det är porrindustrin som ger unga en sned bild av vad sex egentligen är. De tror att man måste ställa upp på analsex och annan hårdporr. Men så råkade jag se Fråga Olle för första gången förra veckan. Jag är fortfarande chockad.

Jag tycker att idén att ha ett ungdomsprogram som tar upp sex och samlevnad är bra men avsnittet jag såg var helt galet. Där fick man se och lära sig hur man utför fistfucking. Fistfucking?! Är de inte kloka i huvudet? Det såg varken skönt eller hälsosamt ut. Tänk bara hur fel det kan bli när en hormonstinn 16-åring med några öl innanför västen försöker sig på något sånt. Vilket krav det ställs på tjejerna som ska acceptera sådant. Jag sitter fortfarande och hyperventilerar.

Ha det bäst!


Inga kommentarer: