fredag 6 april 2012

Hemmaaaaaa!

Vi kom hem igår, inte i förrgår. Jag hade verkligen inte lust med att åka Land Rover halva natten så vi åkte på förmiddagen istället, pigga, fräscha och utvilade. När vi kom till Åmsele hade bästa P redan lastat sonens skoter på släpet så det var bara att haka på och köra vidare. Däremot glömde vi min bil i Slagnäs, fick vända och åka tillbaka för att hämta den.

Bildbevis. Vi är hemma bilen, skotern och jag.

Elpatronen gick sönder när jag var i Stockholm så inför denna bortavaro eldade jag hårt i tre dagar så att ackumulatortanken skulle vara riktigt varm. Det gick väl så där..det har varit -20, -25 de flesta nätter medans jag nu var borta. Naturligtvis. Inget verkar dock ha frusit sönder och det är ju huvudsaken....men inte var det skönt när vi kom hem.

Nu ska jag fortsätta min påskständning Grand De Lux.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: