tisdag 18 oktober 2011

Sur som en hyena

Så kan man sammanfatta helgen. Jag  har gått och ältat och surat över försäkringskassans beslut. I fredags ringde jag och bad om mina journaler eftersom jag hemskt gärna vill veta vart de får allt i från.

I lördags var jag hos Bästa Christer och Linda på kafferep, det var trevligt. Sen fick jag en lång mjuk massage så att jag slutade känna mig som en för hårt åtdragen gitarrsträng. Sen dess har jag känt mig som hjortromkräm i hela kroppen. Det var så behövligt och så underbart!

I morgon ska jag klippa mig. Gulp. Några säger att hon jag ska gå till är jättebra, andra tycker sig inte vara nöjda bär de går därifrån. Vem ska man tro på tro på? Håll tummarna och tro på Anja. Ordna gärna ett altare och tänd rökelse. Där kan ni sitta och be för min frisyr.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: