onsdag 19 oktober 2011

Ännu en lista

Jag vet att många ogillar listor. Det skiter jag i så här kommer ytterligare en:


DAGENS VILL HA: En weekendresa till Paris.
DAGENS KLÄDSEL: En jeansklänning, naturvita strumpbyxor med en hundspya under vänster fot. Hann inte byta om innan jag for.
DAGENS SMINK: Mascara
DAGENS FRISYR: Jag har klippt mig idag. Ser ut som Ronja Rövardotter.
DAGENS HÄNDELSE: Frisörbesöket. Det är ju inte ofta det händer.
DAGENS LÅT: Trying to recall. Det är den enda Cd:n i bilen som inte är repig.
DAGENS PLANER: Jag ska sova alldeles strax.
DAGENS SAKNAD: En atombomb.
DAGENS DUMMASTE: Det pratar vi inte om nu och inte sen heller.
DAGENS SJUKA: Försäkringskassan som vägrar låta mig jobba.
DAGENS DROG: Snus.
DAGENS KRAM: Ingen.
DAGENS PUSS: Jycken och katterna pussade hysteriskt på mig när jag kom hem. Det tycker jag inte om.
DAGENS KÖP: Bensin, lite papper, snus, en blus och lite ...sånt.
DAGENS GODIS: Snus.
DAGENS HUMÖR: Mycket varierande. Som en manodepressiv på speed. Tror jag.

Inga kommentarer: