tisdag 3 januari 2012

Tröstshoppnig?

Jag hade inte tänkt köpa något på REAN eftersom jag kommit underfund med att det bara är dumskallar som köper massor av kläder på rea som de egentligen inte behöver. Igår hade jag mycket tid och lite att göra pga av SJs förseningar. Tänkte då passa på att köpa en brun basic tröja med V-ringning, något som visade sig vara omöjligt. På grund av detta var jag tvungen att besöka varjenda affär..och så gick det som det gick.

Kom hem med ett oräkneligt antal påsar, glödande AmEx-kort men mycket nöjd. Himmel vad jag fyndade på REAN! T-shirts, linnen, benvärmare (???!!!), örhängen, armband, en handväska, klänningar, sockar, strumpor och strumpbyxor. Men ingen brun basic tröja med V-ringning.

Idag har jag träningsvärk i armarna av påsbärandet. Det tyckte maken att jag skulle skriva i min blogg.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: