torsdag 5 januari 2012

Nu längtar jag hem!

Det här fantastiskt fina gamla huset har ett oförlåtligt fel. Det är lyhört. Jag hör exakt vad grannen ovanpå säger i telefonen, till och med Per hör när katten springer över golvet. Hela veckan har hon spelat "Wish you where here" på repeat, jag överdrivet inte. Jag har varit tålmodig hela veckan men nu fick jag nog. Ringde på och förklarade hur lyhört det är, jag vi är jättetrötta (Per har haft jour varannat dygn i veckan och gick av idag. I morgon i gryningen ska vi fara på en SPA-weekend och jag ville inte att hon skulle förstöra den för oss. Tycker att det är rinligt att hon inte sladdrar skit i telefon till två varje natt. Jag var väldigt vänligt men jag kommer inte att vara det om hon väcker mig och fyllesladdrar kl 02.


Ha det bäst!

Inga kommentarer: