tisdag 3 januari 2012

Ingen shopping idag

Det fanns faktiskt en del plagg som jag inte köpte igår. Planerade därför en raid ner på stan och köpa resten men somliga straffar Gud på en gång.

Vaknade inatt av att jag mådde förfärligt illa och snart började jag spy. De kräsmagade kan sluta läsa nu. Jag kan berätta att om man äter Nachochips och sedan kräks upp dem några timmar senare har de antagit konsistensen av ugali. Jag ska aldrig mer äta nachos och jag tror att jag kommer att få problem med ugalin.
När man kräkts upp nästan alla chips och i pricip bara kräks vatten så finns där ändå chipssmulor som river i halsen.

Sen började..fast nu tycker nog till och med jag att ni fått lite väl mycket info, nöjer mig med att konstatera att jag behövt vara väldigt nära en toalett hela dagen och därför inte kunnat shoppa.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: