måndag 11 april 2011

Usel uppdatering

..jag ber om ursäkt. Det finns flera anledningar till detta, jag har haft magsjuka. Igen! Sen har jag varit helt slut. Maken tvingade mig att fara in till sjukan i torsdags för jag har fått något mycket underligt. Förra måndagen upptäckte jag en massa blåmärken överallt på kroppen, enligt maken ser det ut som att jag varit i slagsmål med en björn. Fast det har jag ju inte. Skumt.

I helgen har Simon och Malin varit hemma. Vi hade en kanondag med strålande sol och skoterkörning. Egentligen hade jag tänkt vara hemma och städa men blev övertalad av några kompisar att strunta i städningen, så då gjorde jag det. På kvällen hade vi ett mycket försenat födelsedagskalas för Simon.

Maken har semester i veckan och det ska bli så mysigt att få ha honom hemma. Han har börjat riv tapeter i hallen, där ska målas tak och tapetseras väggar. Jag har dock infört renoveringsförbud vid soligt väder. Enligt både yr och smhi ska det vara plusgrader hela veckan och jag har lite panik. Det får inte tina mer nu, snön har sjunkit ihop nu så några riktigt kalla dygn emottages tacksamt.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: