tisdag 19 april 2011

Here we go again..

Där kom det, bakslaget. Är förlamande trött och orkeslös. Jag försökte verkligen att strunta i det och begav mig ut på en promenad igår men jag blev tvungen att vända hem för att jag helt enkelt inte orkade att gå.

När jag mår så här: trött, trött, trött, orkeslös och trött men har faktiskt inte särskilt ont, då blir jag rädd. Tänk om jag inte har PsoA, tänker jag, utan är bara lat? Tänk om reumatologen plötsligt säger att neeej, du har ingen reumatisk sjukdom?! Det är värsta skräckscenariot. Jag var inne och läste på en blogg skriven av en kvinna med PsoA, hennes "besvär" liknar mina....nu har hennes doktor sagt att hon inte har PsoA. Bara så där helt plötsligt. Håret reser sig på mitt huvud. Hon ska enl sin läkare ta en Ipren om hon absolut måste annars är det bita ihop och träna mer som gäller. Fritt fall.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: