fredag 17 augusti 2012

Sjunkande vrak

Har besök av bästa A så igår tog jag mig ordentligt i kragen och vi for in till Arjeplog för att bunkra lite mat. Var en sväng på muséet och tog en fika på Nelly's. När vi kom hem for vi iväg en kort liten sväng på sjön.

På kvällskvisten pratade vi Afrika och jag fick högre Afrikafeber. Har sovit hyfsat inatt förutom att jag då och då vaknar av tandvärken.

Idag är jag hur "bakis" som helst. Solen skiner och det är riktigt varmt, en perfekt dag att vara ute på sjön. Men neej, jag ligger fortfarande i sängen. Har vinglat upp och käkat några Magnesyl och gick sedan direkt och la mig igen. Att återigen ta mig i kragen och vara en trevlig värdinna går helt enkelt inte. Jag orkar inte.
Ur funktion.
Observera att "bakis" för mig innebär att jag är  helt slut av gårdagens försiktiga och stillsamma aktiviteter, det betyder INTE att jag är bakfull på grund av alkoholintag.

Jäddrans skit och stackars A. Hoppas att hon ändå vill hälsa på någon fler gång.

Ha det bäst!

1 kommentar:

A-C sa...

Tack för att jag fick komma på besök, jag kommer gärna tillbaka en annan gång !