tisdag 19 oktober 2010

..tisdag...

..är det idag. Jag har inte gjort nånting, nästan. Jag är som vanligt astrött. Jag har tömt diskmaskinen i etapper idag, var tvungen att vila mig mellan varven. Min sjukskrivning går snart ut och nu för tiden så måste man ju vara frisk efter en viss tid. Jag funderar och grubblar på hur det kommer att gå..Att jobbet tar all tid och energi vet jag, så är det för alla, men hur sjutton ska det gå när jag måste vila  medan jag tömmer diskmaskinen. Jag hoppas att denna extrema trötthet är en tillfällig formsvacka.

Jag fördriver tiden med att scrappa och titta på förskräckliga TV-serier som Ullared och Svenska New Yorkfruar. Det är väl ett bra mått på hur djupt jag sjunkit. När Ullareds-Morgan blir veckans höjdpunkt är man rätt låg. Det är dock en viss tröst att titta på miffon på TVn och förfasa sig över andras oförmågor. Då känner jag mig lite bättre själv.

Ha det gott!

Inga kommentarer: