torsdag 26 februari 2009

Vacker vinterdag....


Solen skiner från en klarblå himmel, snön gnistrar på träden och bla bla bla. Jag vill shoppa!! Har ni sett katalogen Vårinsperation 2009 från Panduro? Eller extra bilagan från Haléns? Eller Bluebox.se? Man kan också shoppa loss på Tradera, det är ju jag så himla bra på.

IKEA, H&M, Lyx Outlet, Barkaby Outlet, Nygårds Anna, PoP, Top Shop, Nelly, Uppercut, Gucci, Dolce Gabbani, Sonia Rykiel, Christina Ribel, Banana Republic, MQ, Vero Moda, Zara, Versace, Bubbleroom, Sid & Sally, InWear.

Stella Kei, Stella McCartney, Haburi, Fruit of the loom, Russell Collection, Jerzees Colours, Beechfield, Quadra, Bagbase, Yria, Hyred, Hope, J.Lindeberg, Koppartrans, Björn Borg, Schmoove, Le Coq Sportif, Street One, Cecil, Ze-Ze, Zhenzi, A Pair, Adidas Originals, Adidas Sport, Peak Performance, Adio, AirWalk.
Allen-Edmonds, Ambre Bazoe, Arcopedico, Art, b-Young, Baffin, Ecko, Ed Hardy, Energie, Esptrit, Etnies, Evisu, Fiorelle, Scarpetta, Fly London, Footprints, Killah, Lacoste, Laura Biagotti, Levi's, Lloyd, Lola Ramona, Marc O'Polo, Red Wing Shoes, Reebok, Reef, Burns, Replay, Rockport, Ruby Brown, Rules by Mary, Dr Martens.

Zoo York, Von Dutch, Underground, Pink, DC shoes, Rabbit Head.
Mexx, Converse, Björn Borg, Friis & Company, NK, Harveys, Merrell, Nixa, Ivory, Think, Bronx, Cellini, Fox, Dragon, One, Clarks, Cat, Bobby Burns, Cirka, Wild Flower, ES, Sixty Seven, Fallen, Head, K-Swiss, Vasque, Sperry, Penelope, Sugar, Ipath, Puma, Hello Kitty, Gram, Kamik, Vagabond, Ecco och Hummel är också märken man kan köpa på nätet. För att nämna några.

Eftersom jag är insnöad för femte veckan i rad tycker jag att det vore trevligt att shoppa lite. Det är nämligen lite för mycket av den här gnistrande snön. Man kommer att tänka på gnistrande diamanter och pärlor. Snövita och blå scrapbooking papper.


Ja, eller så kan jag gå och torka upp kattspyan eftersom jag fått min veckopeng indragen. Smelly cat, smelly cat. Jag har hört att advokatfruar oftast dör av leda och jag tror att det gäller läkarfruar med indragen veckopeng också.

Inga kommentarer: