fredag 12 april 2013

Ledig vecka

Maken är ledig hela veckan och vi har gjort det mesta och bästa men också det värsta av tiden. I onsdags åkte vi upp till Veddiklida något som jag velat i flera, flera år. Jag har bara varit där på sommaren förut men ville se mer och man blir tveklöst mer rörlig på skoter.








 På torsdagen for jag till tandläkaren och drog ut tanden som besvärat mig i snart ett år. Jag förberedde mig för värsta tänkbara scenario men hoppades på att bli glatt överraskad och känna "det gjorde inte så ont som jag trodde". Så blev det inte riktigt, det var mycket värre än jag trodde.

Jycken blev lämnad hos grannen när vi for till tandläkaren, nu ska vi till Skellefteå och Zorro vill verkligen följa med.


Ha det bäst!

1 kommentar:

GP sa...

Jag var med upp på Veddiklida nån gång i mitten av 60-talet eller så... Är det där den kåta som fanns där då, eller en ny? Har tyvärr ingen skoter, så jag lär inte ta mig upp dit vintertid, men har länge tänkt att jag skulle gå dit på sommaren. Kanske i år...