fredag 5 april 2013

Det här med hemma-SPA..

Det blev inte så lyxigt med hemmaspa som jag tänkt mig. Från början när jag vaxade benen gick det rätt bra, vid andra remsan började det krångla med kallnande vax, vaxet satt kvar på benet istället för att följa med remsan. Det droppade vax på golvet och i soffan. Mina fingrar (och ben) var helt nedkletade med vax.
Blev tvungen att ta en dusch för att bli av med allt klet och då passade jycken på att sno min plats. Nu är jycken rätt tovig av allt vax och soffan ser mer ut som en pälssoffa än en tygsoffa.

Jag ser i alla fall inte ut som ett skogstroll längre. Det mesta, eller ja, kanske hälften av hårstråna är kvar så nu liknar jag en skabbig räv. Hoppas att jag inte råkar ut för någon olycka så att jag måste till doktorn och visa benen.




Ha det bäst!

Inga kommentarer: