måndag 26 december 2011

Å nu är helgen över..

Jag tror att jag sagt det förr men jag hatar verkligen söndagar och sista helgdagen som är föremål för mitt missnöja. I eftermiddag åker maken och sonen tillbaka till Umeå och jag stannar hemma några dagar till. Rent teoretiskt skulle jag kunna åka med dem nu men jag hae inte lust att vara i stan i en hel vecka och låta mig släpas runt av jycken. Dessutom så skulle det nog bli väldigt dyrt att släppa loss mig på mellandagsrean.

Jag tänker att när de åkt och jag har städat och diskat, DÅ ska jag sätta mig ned och njuta av julfriden till tonerna av julmusik UTAN att någon försöker överrösta med skränmusik. Så tänker jag. Dessutom hoppas jag att Änglafröjd har mellandagsrea för i så fall  blir det säkert en resa till Arvidsjaur.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: