söndag 6 januari 2013


Vis av mina tidigare erfarenheter tog jag inte med mig några fin-skor, ej heller någon finklänning. När jag vacklade i mitt beslut stöttade L mig så jag lyckades till slut åka utan klackiskor och finklänning.

 Nu ångrar jag mig...det är dresscode i alla middagsrestauranger. Kvinnorna är uppklädda till tänderna i långkläning och höga klackar. Själv sjavar jag omkring i trasiga tights och en nopprig tröja. Pinsamt.

Idag har jag gått en promenad längs stranden för motionen skull, heja jag! Per har börjat träna inför årets NYCmarathon som går av stapeln första helgen i november. *suck* Han höll på att göra sig olycklig när han ramlade nedför en backe med rullgrus. Han kom inte hem helskinnad kan man lugnt säga.

Liksom tidigare dagar har vi ätit fantastisk mat, underbara desserter med skumpa till. Jag är inte så säker på att jag nånsin vill komma hem till min falukorv.

Vår frikost: skumpa och caviar
När vi inte äter eller promenerar så ligger vi i solstolen, jäser och läser. Det är inte synd om oss. om vi skulle bli uttråkade kan man spela skwåsch, gå  på aerobics, gymma eller gå på SPA. Jag valde det sisa alternativet, fick chokladmassage. otroligt skönt och jag doftar som en pralin.

Inga kommentarer: