söndag 6 januari 2013

. Nikotinist?

Jaa, är sitter jag i solnedgången och dricker gratis Mojito. Jag kan inte sluta skryta om det här hotellet, det är så fint! Det är ett stort hotell men man får känslan av att vara i en pittoresk, lummig liten by med smala kullerstensgator. Känns riktigt lyxigt även på dass då de har Kleenex servetter iställer för vanligt dasspapper. Till och med rumpan blir bortskämd.





Jag är en fullblods missbrukare av snus, jag har en snus under läppen jämt, till och med när jag sover. Efter lunchen igår upptäckte jag att jag glömt snuset på rummet, i panik stoppade jag in en bit papper under läppen som substitut. När vi skulle äta middag vid 20-tiden spottar jag ut snusen och upptäcker då att det minsann inte var snus utan en bit Kleenex. Har alltså varit utan nikotin en halv dag utan att märka det. Otroligt. Nu börjar jag verkligen tro på placeboeffekten.

Ha det bäst!!

Inga kommentarer: