tisdag 14 april 2009

Arghhh!

Asfaltvägarna börjar vara snöfria och nästan torra. Varenda cell i min kropp längtar efter att köra motorcykel! Det är visserligen rätt kallt men jag har mycket kläder i min garderob. Det finns bara två saker som bekymrar mig...det ena är att det är lätt att fastna med skoterhanskarna i kopplings- och bromshandtagen. Det andra som bekymrar mig är att min hoj är i Hässleholm.Det är 140 mil till Hässleholm.

Vi har länge planerat en oplanerad roadtrip ute i Europa. Jag vill åka till Italien, Staffan till Frankrike, Per har inte sagt något och Agneta har ont i höften. För att slippa äta mil genom hela Sverige i samband med roadtripen körde vi ned cyklarna till Skåne i höstas. Just då kändes det som en strålande idé. Men nu....nu tycker jag att det var en riktigt, riktigt dålig idé.

J a g v i l l k ö r a m o t o r c y k e l N U !!!!

1 kommentar:

jester sa...

Jag förstår hur du känner, tur att man har den nära. Då det blir lite varmare ska jag trampa igång den och njuta och ha det sköönt..