lördag 18 januari 2014

På västfronten inget nytt

Min blogg har levt sitt eget liv under min bortavaro, verkar det som. Bilder och knappar harflyttat sig och bakgrunden syns bara på vissa ställen. Ska fixa det när Per fixat min dator. Nu har jag en padda som var bra till mycket men inte till att fixa bloggar. Den är alldeles ny den här paddan.

Plötsligt en dag upptäckte jag att jycken trampat på paddan. Syntes precis vart en klo gjort hål i glaset. Jag var väl inte riktigt så glad på hunden men Per påstår att det helt och hållet är mitt fel. Jag måste tänka på var jag lägger den säger han. Två dagar senare sa det kraas när jag satte ned foten på golvet. Paddan. Nu är det sprickor över hela skärmen och glaskross på ena halvan. Vi har satt på en skyddsfilm på glaset så att jag inte ska få så mycket glassplitter i fingrarna. Initialt var det ett ganska stort problem. Paddan känner heller inte igen omplåstrade fingrar som ett finger.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: