fredag 1 februari 2013

Nu är det fullbordat

Jaa, jag bestämde för att ta bort båda katterna. Sen dess har jag gått omkring med tom, stirrig blick men långt inne så tror jag att det var rätt beslut. ....men väldigt konstigt känns det.

Det var meningen att maken inte skulle komma hem i helgen utan ägna sig åt att göra nya lägenheten i ordning MEN sen så har det snöat mycket. Jag har "juckat" mig ut med bilen, minst en halv tim har det tagit att ta sig de 198 metrarna ut till stora vägen. Så kom det naturligtvis mer snö och då var det färdigjuckat. Istället har jag skottat, nej grävt, en stig till bilen. När jag äntligen kom ut till storvägen så bestämde jag mig för att inte åka nånstans innan Per skottat.

Jag har blivit ball, precis som Siepen och Martin Björk. Det är ballt att inte svälta ihjäl om maken inte kommer hem i helgen av nu okänd anledning. Jag längtar tills han lagae traktorn så att jag kan köra den för så här kan vi inte ha det och för övrigt så gillar jag inte Peter Siepen.



Ha det bäst!

Inga kommentarer: